Dobrý den,
mám plnou licenci ESETu na 3 počítače. Na prvním počítači funguje bez problémů, ale když chci nainstalovat stejný program na jiný počítač, licenční kód už nefunguje (měl by být stejný u všech verzí). Prosím o radu, jakým způsobem dále postupovat, děkuji.
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Více licencí ESETu
Moderátoři: JaRon, james008, Moderátoři
Pravidla fóra
TIP: Před položením dotazu se prosím podívejte do databáze znalostí ESET: https://servis.eset.cz/index.php?/Knowledgebase/List
Přečtěte si prosím před položením dotazu tato pravidla sekce ESET: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=56&t=119537
TIP: Před položením dotazu se prosím podívejte do databáze znalostí ESET: https://servis.eset.cz/index.php?/Knowledgebase/List
Přečtěte si prosím před položením dotazu tato pravidla sekce ESET: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=56&t=119537
Re: Více licencí ESETu
Skuste trochu presnejsie popisat problem, pripadne, ako ste postupoval.
Aky typ licencie mate? (Family, alebo licenciu NODu na 3PC,...)
Ako ste postupovali pri aktivacii?
Skuste pripadne pozriet na web ESETu o aktivacii:
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... gramu-eset
Aky typ licencie mate? (Family, alebo licenciu NODu na 3PC,...)
Ako ste postupovali pri aktivacii?
Skuste pripadne pozriet na web ESETu o aktivacii:
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... gramu-eset
----
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15 lis 2015 11:53
Re: Více licencí ESETu
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Mám ESET Family Pack - 3 licence a ten odkaz znám, ale po zadání licenčního kódu (u prvního počítače to fungovalo) se objeví, že došlo k vnitřní chybě a že se mám obrátit na technickou podporu přes TeamViewer. Ten se mi ale nepodařilo po stažení zprovoznit. Bohužel ale stále nevím, jak zprovoznit ty další licence - proto prosím o radu.
děkuji za odpověď. Mám ESET Family Pack - 3 licence a ten odkaz znám, ale po zadání licenčního kódu (u prvního počítače to fungovalo) se objeví, že došlo k vnitřní chybě a že se mám obrátit na technickou podporu přes TeamViewer. Ten se mi ale nepodařilo po stažení zprovoznit. Bohužel ale stále nevím, jak zprovoznit ty další licence - proto prosím o radu.
Re: Více licencí ESETu
Predpokladam, ze ste stahovali z odkazu uvedeneho v clanku "Vzdialena pomoc":
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... lena-pomoc
Pokial ano a nefunguje to, mate moznost zadat dotaz na podporu priamo z programu (napr. aj z toho, kde Vam to funguje):
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... v-produktu
Pripadne, neviem ako ste na tom s casom a moznostami, ale mozno by stalo za uvahu program odinstalovat a znovu nainstalovat.
(Idealne originalnym ESET odinstalatorom.)
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... ogram-eset
To vidim, ako najrychlejsie riesenie. Ak to nepomoze, kontaktovat tech.podoru niektorym z moznych sposobov (napr. aj zavolat).
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... lena-pomoc
Pokial ano a nefunguje to, mate moznost zadat dotaz na podporu priamo z programu (napr. aj z toho, kde Vam to funguje):
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... v-produktu
Pripadne, neviem ako ste na tom s casom a moznostami, ale mozno by stalo za uvahu program odinstalovat a znovu nainstalovat.
(Idealne originalnym ESET odinstalatorom.)
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... ogram-eset
To vidim, ako najrychlejsie riesenie. Ak to nepomoze, kontaktovat tech.podoru niektorym z moznych sposobov (napr. aj zavolat).
----